هدف خرید خود را مشخص کنید

آینه کنسول دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی است که از لحاظ کاربرد با هم تفاوت‌هایی دارند. اولین گام برای خرید آینه کنسول، تعیین هدف است. زیرا برخی از افراد به آینه کنسول فقط به عنوان یک شی دکوری نگاه می‌کنند، در صورتی که برخی دیگر به جنبه کاربردی آینه کنسول به اندازه جنبه تزیینی آن اهمیت می‌دهند. فراموش نکنید که روشن کردن این مسئله برای داشتن انتخاب راحت بسیار مهم است. 

فضایی که قرار است آینه کنسول را در آنجا قرار دهید از قبل مشخص کنید

از آینه کنسول می‌توانید در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید. اتاق خواب، اتاق پذیرایی، ورودی منزل و حتی راهروها می‌توانند فضایی مناسب برای قرار دادن آینه کنسول باشند. تعیین این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در هر کدام از این فضاها به منظور خاصی از آینه کنسول استفاده می‌شود. مثلا در اتاق خواب از آینه کنسول می‌توان به عنوان میز تحریر و نگهداری وسایل استفاده کرد. آینه کنسول در اتاق پذیرایی بیشتر جنبه تزیینی دارد، به همین خاطر بیشتر اشیاء عتیقه و ارزشمند را روی آن می‌چینند. برخی از افراد هم از میز آینه کنسول به عنوان میز تلویزیون استفاده می‌کنند.

اندازه آینه کنسول متناسب با فضا انتخاب شود

همیشه در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی حواستان به اندازه وسایل باشد، چرا که انتخاب وسایل خیلی کوچک و یا خیلی بزرگ می‌تواند غیرطبیعی به نظر برسد. آینه‌ کنسول در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد. در هنگام خرید آینه کنسول، اندازه آن را بر حسب وسعت فضایی که قرار است در انجا قرار بگیرد، انتخاب کنید. قطعاً در یک اتاق کوچک، اینه کنسول کوچک و جمع‌وجور در مقایسه با آینه کنسول بزرگ، جلوه زیباتری دارد.

رنگ و مدلی را انتخاب کنید که سازگار با دکوراسیون داخلی باشد

همخوانی وسایل منزل از لحاظ رنگ و سبک، لازمه طراحی یک دکوراسیون چشم‌نواز و منحصربه‌فرد است. به همین علت توصیه می‌کنیم در هنگام خرید آینه کنسول طرح آن را متناسب با طرح کلی دیزاین اتاق خود انتخاب کنید. در بهترین حالت ممکن رنگ آینه کنسول هم می‌تواند متناسب با رنگ سرویس چوب انتخاب شود. در فروشگاه اینترنتی خونه شو می‌توانید مدل‌های زیبا انواع آینه کنسول مانند آینه کنسول چوبی، اینه کنسول کلاسیک، آینه کنسول مدرن، آینه کنسول سلطنتی، آینه کنسول فلزی و آینه کنسول کشودار را  مشاهده کنید.

قیمت آینه کنسول

قیمت آینه کنسول مانند بسیاری از وسایل منزل یک مقدار مشخص ندارد. زیرا فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت آینه کنسول نقش دارند. یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت اینه کنسول، جنس متریال آن است. قطعاً قیمت آینه کنسول چوبی با قیمت آینه کنسول فلزی یکسان نیست. علاوه‌بر این، نوع و کیفیت فلز و چوب در قیمت آینه کنسول نیز تاثیرگذار هستند.

مورد دیگری که در قیمت آینه کنسول می‌تواند نقش داشته باشد، اندازه و مدل ساخت آن است. به تناسب افزایش اندازه آینه کنسول، قیمت خرید آن گران‌تر خواهد بود. شهر و فروشگاه عرضه کننده آینه کنسول هم جز عوامل جانبی موثر بر قیمت آینه کنسول به شمار می‌روند.

امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم به شما عزیزان در انتخاب بهترین مدل آینه و کنسول کمک کرده باشیم، در صورت هر گونه سوال و ابهام در زمینه خرید آینه کنسول و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 مشخصات و انواع آینه کنسول