دریافت وام ازدواج بدون عقدنامه!

وام ازدواج این روزها به دلیل شرایط بسیار مناسبی که از جهت نرخ بازپرداخت و سود دارد، باعث شده بسیاری از افرادحتی زودتر از موعد، به فکر ازدواج بیافتند.یکی از مهمترین این دلایل همانطور که از نام وام ازدواج مشخص است این است که دریافت کنندگان وام، می بایست عقدنامه ازدواج را برای دریافت این وام به بانک ارائه  دهند. همچنین وسوسه انگیز بودن شرایط پرداخت، از سویی دیگر ما را به دریافت این وام مشتاق تر می کند. اما این نکته را بدانید

وام ازدواج

بدون اینکه شما عقدنامه ای در اختیار داشته باشید هم می توانید این وام را دریافت کنید. حتما برای شما این سوال پیش می آید که چطور بدون اینکه ازدواج کرده باشم بتوانم وام خود را دریافت کنم؟! پاسخ بسیار ساده است! شما می توانید امتیاز وام اشخاصی که نیاز به وام خود ندارند را خریداری کنید!

نحوه ی خرید وام ازدواج :

وام چی، اولین و بزرگترین مرجع تخصصی خرید و فروش وام، ارائه ی ضمانت و سرمایه گذاری به شما لیستی از صد ها وام آماده به واگذاری در کمتر از ۱۰ روز را تهیه کرده، تا بتونید بدون اینکه ازدواج کرده باشید، فقط و فقط با ارائه ضمانت های مورد درخواست بانک، از سراسر کشور اقدام به خرید این وام ها کنید.

که البته روش دریافت وام ازدواج به این روش بسیار ساده تر از روش های مرسوم مورد ارائه ی بانک هاست. شما دیگر نیازی نیست که حتما عقدنامه ارائه دهید، چون اشخاصی که وام  خودشان را برای فروش گذاشته اند عقدنامه را به بانک ارائه داده اند و برای دریافت وام خود ثبت نام نموده اند و با کسر درصدی از مبلغ کل وام، امتیاز وامشان را به صورت تمام و کمال به شما واگذار می کنند. صاحبین این وام ها به دلایل مختلفی چون ( نداشتن ضامن، نیاز به وام، عدم توانایی پرداخت اقساط و … ) امکان دریافت وام ازدواج خود را ندارند، بنابراین وام خودشان را بر روی سایت وام چی آگهی کرده و توضیحات کامل فروش وام ازدواج خود را به همراه  نحوه ی واگذاری, در قسمت جزئیات هر وام درج نموده اند، فقط کافیست که از آگهی های وام ازدواج موجود در لیست زیر بازدید نموده و با آگهی دهندگان تماس حاصل فرمایید با هم قرار ملاقات بگذارید و قدم های اولیه رو برای دریافت وام بردارید.

مراحل خرید وام ازدواج :

در ابتدا وارد لیست آگهی های وام ها در وام چی شده و از میان آگهی های ثبت شده به دنبال آگهی وام مورد نظر خود بگردید،بعد از پیدا کردن آگهی مورد نظر، جزئیات آگهی را مطالعه نموده و در نهایت با آگهی دهنده در خصوص شرایط دریافت وام آگهی شده تماس حاصل فرمایید. پس از اینکه اطلاعات تکمیلی را از فروشنده ی وام ازدواج جویا شدید حتما از شعبه مورد نظر استعلام موجودیت وام را بگیرید،بعد از استعلام حتما یک قرارداد محضری بین خودتان و فروشنده ی وام  امضا نموده و از ایشان حتما چک به همراه سفته بابت ضمانت اجرای تعهد دریافت نمایید.

پس از آن ضمانت های مورد نظر برای دریافت وام مورد نظر را به بانک ارائه دهید تا فروشنده ی وام بتواند وام خود را دریافت کند. و در انتها طبق توافقی که با فروشنده وام امضا نموده اید درصد مورد توافق را به ایشان پرداخت نموده و مابقی وام را دریافت نمایید.و چون ضمانت ها از جانب شماست پرداخت اقساط وام ازدواج نیز به عهده ی شما خواهد بود.

نحوه تهیه قرارداد های خرید و فروش انواع وام بانکی :

تیم حقوقی وام چی برای حفظ امنیت هر چه بیشتر معاملات شما قرارداد هایی جهت خرید و فروش وام تنظیم نموده است که تمام منافع شما را در برگیرد تا بتوانید یک معامله ی امن را برای خود تدارک ببینید. شما برای دسترس به لیست قرارداد ها از دو طریق می توانید اقدام نمایید :

  • انتخاب گزینه ی بانک قرارداد ها در قسمت ناحیه ی کاربری .
  • مطالعه ی راهنمای معامله ی امن در انتهای هر آگهی .